Bij INHOUSE vind je creatieve denkers en doeners. Die jou helpen met diverse marketing- en communicatieprojecten. Heb je bijvoorbeeld een omvangrijke campagne waarvoor veel geregeld moet worden of zoek je (tijdelijke) invulling voor een openstaande vacature of langdurig verlof? Dan staan onze creatieve denkers en doeners voor je klaar.
Al vanaf 1 dag in de week kunnen onze INHOUSE-collega’s ondersteuning bieden. Afhankelijk van de vraag bepalen we samen hoeveel uren er idealiter nodig zijn om de werkzaamheden op te kunnen pakken. Heb je nog geen goed beeld van de werkzaamheden maar weer je wel dat je nu hulp nodig hebt? Door middel van een pilot-dag maken we graag samen een concrete inschatting voor het vervolg.
Onze creatieve denkers en doeners zijn vast bij ons in dienst, maar werken geheel of gedeeltelijk gedetacheerd bij klanten op kantoor. Hierdoor zijn zij ad-hoc en flexibel inzetbaar. Binnen de Creative Family wordt continue gewerkt aan de ontwikkeling van de collega’s, waardoor je blijft profiteren van specialistische en actuele kennis in huis. Daarnaast wordt de werkwijze en collegialiteit van de collega’s binnen de Creative Family geroemd om de hands-on en altijd positieve aanpak. Dit mag je dan ook altijd van onze INHOUSE-collega’s verwachten. Een keer proefdraaien? Geen probleem! Onze collega’s maken graag kennis met jouw organisatie door middel van een pilot-dag.
Van een (retail) brand manager, communicatie adviseur, projectmanager, contentspecialist tot designer en DTP’er. Welke reclame professional je ook zoekt. Er is altijd een INHOUSE collega die jou kan helpen. Zij worden voor even ook jouw collega. Binnen jouw organisatie werken zij schouder aan schouder met de vaste collega’s om samen de beste reclame te maken.
Op basis van jouw vraag bepalen we welke creatieve denker of doener het beste aansluit. Binnen alle expertises hebben we meerdere specialisten in huis. Daar zit altijd iemand bij die jou en jouw team kan helpen om marketing- en communicatieprojecten tot een succesvol resultaat te brengen.
MarCom professionals met 1-2 jaar werkervaring. Ideaal voor de ondersteuning op de ontwikkeling van communicatiemiddelen, het begeleiden van grote producties en/of het onderhouden van communicatie kanalen.
MarCom professionals met 3-5 jaar werkervaring. Voeg direct denk- en slagkracht toe aan het team. Bijvoorbeeld voor de ontwikkeling en begeleiding van campagnes en het interim waarnemen van brandmanagement functies.
MarCom professionals met 5+ jaar werkervaring. Direct zelfstandig in te zetten op de meer complexe MarCom vraagstukken en trajecten. Bijvoorbeeld in te zetten voor strategisch MarCom advies, planvorming en omvorming van de MarCom organisatie of het vervullen van een leidinggevende interim rol.